Agent ubezpieczeniowy – oferta pracy
Poszukujesz pracy jako agent ubezpieczeniowy? Być możesz szukamy właśnie Ciebie! Oferujemy możliwość stabilnego zatrudnienia w firmie, która ma ugruntowaną pozycję na rynku. Zapewniamy konkurencyjne wynagrodzenie oraz elastyczny system pracy. Czeka na Ciebie przyjazne środowisko pracy, które sprzyja współpracy i dobremu samopoczuciu. Oferujemy także możliwość rozwoju zawodowego poprzez szkolenia i doskonalenie umiejętności, a także możliwość awansu na stanowisko Kierownika Działu Ubezpieczeń i Szkód.
Zakres obowiązków i wymagania na stanowisko agenta ubezpieczeniowego
Będziesz odpowiedzialny za sprzedaż różnych produktów ubezpieczeniowych klientom. Do Twoich zadań należeć będzie prezentacja oferty, udzielanie informacji na temat polis ubezpieczeniowych i pomoc klientom w wyborze odpowiednich rozwiązań. Ponadto będziesz zajmować się obsługą ubezpieczeń dotyczących własności i aktywów przedsiębiorstwa. W zakres Twoich obowiązków chodzić będzie także obsługa szkód własnych - prowadzenie procesu likwidacji szkód dotyczących polis ubezpieczeniowych własnych przedsiębiorstwa. Będziesz zbierać niezbędne dokumenty, współpracować z klientami i organizować naprawy lub wypłaty odszkodowań.
Twoim zadaniem będzie zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów. Będziesz udzielać informacji na temat ubezpieczeń, wyjaśniać warunki polis, odpowiadać na pytania i rozwiązywać problemy klientów. Jako przedstawiciel firmy będziesz odgrywał ważną rolę w kształtowaniu pozytywnego wizerunku firmy. Twoje profesjonalne podejście, skuteczna obsługa klientów i dbałość o ich zadowolenie będą miały wpływ na postrzeganie firmy przez klientów.
Wymagania:
- doświadczenie w sprzedaży produktów ubezpieczeniowych;
- dyspozycyjność;
- posiadanie uprawnień wydanych przez Komisję Nadzoru Finansowego (KNF) dotyczących sprzedaży produktów ubezpieczeniowych;
- odpowiedzialność;
- komunikatywność.